خبر جدید درمورد مهدی یراحی خبر جدید درمورد مهدی یراحی 




خبر جدید درمورد مهدی یراحی

«مهدی یراحی» از دغدغه‌های این روز‌هایش و معضل کنسرت ندادنش که این روز‌ها بسیار حاشیه ساز شده می‌گوید:
بعد از ماه مبارک رمضان در تهران روی سن خواهیم رفت
 
 

 مهدی یراحی سال گذشته با آلبوم «منو‌‌ رها کن» به صورت رسمی وارد بازار موسیقی کشور شد و در نظرسنجی پایان سال قبل که اکثر رسانه‌ها و سایت موسیقی انجام دادند، در بین سه آلبوم بر‌تر سال قرار گرفت. همین نشان دهنده استعداد و نبوغ بالای این خواننده است. البته سال قبل تیتراژ موفق این خواننده در «ماه عسل» هم مزید بر علت شد تا او خیلی زود‌تر از آن چیزی که پیش بینی می‌شد، به انتخاب خیلی‌ها تبدیل شود و بتواند مخاطبان فراوانی را به دست آورد. اما لحظه شماری برای اجرای زنده این خواننده همچنان ادامه دارد و او هنوز نتوانسته قابلیت‌هایش را در قالب اجرای برنامه زنده به نمایش بگذارد. کشدار شدن ماجرای کنسرت ندادن یراحی و نزدیکی انتشار آلبومش بهانه‌ای شد تا سراغ او برویم و گپی کوتاه با او داشته باشیم.
***

یراحی در ابتدای صحبت‌هایش درباره فعالیت‌های اخیر و آلبوم جدیدش به تماشا گفت: ‌ «شعر و ملودی‌های آلبوم جدید انتخاب شده و در حال حاضر مشغول تمرکز روی تنظیم قطعات هستیم. در این آلبوم از حضور ترانه سراهایی چون مونا برزویی، روزبه بمانی، رستاک حلاج، امید جامع و امید فراقی‌زاده استفاده کرده‌ایم و در بخش ملودی هم اکثر ملودی‌ها را خودم ساخته‌ام و امید جامع و رستاک حلاج هم احتمالا ملودی‌هایی را در این آلبوم خواهند داشت.»

  • معضل اجرای زنده
یراحی درباره عدم اجرای زنده آثارش، علیرغم اخبار و گفتگوهایی که در طول سال قبل از او منتشر شد و خبر‌های متعددی که درباره اجرای زنده‌اش به گوش رسید، گفت: «برنامه ریزی ما جوری بود که خیلی زود‌تر از این‌ها باید کنسرت برگزار می‌کردیم ولی یک سری مشکلات و حاشیه‌های ناخواسته باعث شد همین طور از زمان و برنامه ریزیمان عقب بیفتیم. البته این را هم باید در نظر داشت که ما برای انتشار البوم بعدی خیلی زمان صرف کردیم و همین باعث شد دیگر ماجرای اجرای زنده از اولویت برنامه ریزی‌هایمان خارج شود و همه حواسم روی انتشار آلبوم معطوف شود. ولی تقریبا به جمع بندی‌های لازم درباره کنسرت و اجرای زنده در تهران رسیده‌ایم و بعد از ماه مبارک رمضان در تهران روی سن خواهیم رفت.»

  • تیتراژ با طعم رمضان؟
در سالهای گذشته مهدی یراحی پای ثابت برخی برنامه‌های مخصوص ماه مبارک بوده و سال قبل هم تیتراژ پرطرفدار او در برنامه «ماه عسل» باعث شد که نام و آوازه‌اش بیشتر و بیشتر در بین اهالی موسیقی بپیچد. ولی او ظاهرا امسال در این ماه مبارک قرار نیست دوروبر تلویزیون آفتابی شود و درصد بالایی از این عدم حضور هم مربوط به ماجراهای عدم حضور احسان علیخانی، دوست و رفیق دیرینه‌اش است: ‌ «تا این لحظه که من با شما در حال صحبت هستم، هنوز کاری را برای برنامه‌های امسال نساخته‌ام و قطعا با توجه به زمان باقیمانده هم نمی‌توانم وارد پروژه‌ای بشوم که زمان درست و حسابی برای تهیه و تولید‌اش داشته باشم. در مورد احسان هم باید بگویم که بالاخره کارهای خوب و قوی، همیشه کارهای تیمی و گروهی‌اند و وقتی نمی‌توانی با تیم‌ات کاری را پیش ببری، قطعا آن حس و جریانی که می‌خواهی در کار بوجود نمی‌آید و همین باعث می‌شود ترجیح دهی بیرون گود باشی.»

  •  دیگران
یراحی در انتهای صحبت‌هایش هم درباره همکاری با دیگر چهره‌های بازار موسیقی می‌گوید: ‌ «پروژه‌هایی را در دست دارم که چون هنوز قطعی نشده بهتر است نامی از کسی برده نشود». این خواننده در مورد همکاری‌اش با سیروان خسروی در آلبوم جدید این خواننده نیز گفت: ‌ «در اخباری که من درباره آلبوم ایشان در رسانه‌ها خواندم، متوجه شدم که نام من هم در بین اسامی آورده شده ولی قطعه‌ای که من برای سیروان ساخته بودم مربوط به یکی از تیتراژ‌ها بود که قرار نیست در آلبومش باشد و قطعا در آلبوم جدید سیروان حضور ندارم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />